בעולם השיווק הנוכחי, שרובו מתבסס על השיווק הדיגיטלי – הפליירים עדיין שומרים על מקום של כבוד. ניתן לשווק אותם באופן ידני בדרכי חלוקה שונות ואפילו להעביר אותם דרך הרשת. הפלייר יכול לשמש בית-עסק לשיווק של יריד, אירוע או מוצר מסוים, וגם יכול להוות מעין "כרטיס ביקור" של בית-העסק עם חזון ומטרות ודרכים ליצירת קשר. איך שלא תסתכלו על זה – הפלייר יוצר את הרושם הראשוני. או שנקרא אותו בשקיקה ואף נעביר מיד ליד - או שאחרי מבט קצר נבין שהוא לא בשבילנו ונשליך אל הפח. כיצד ניתן לעצב פלייר ייחודי שמשיג את המטרה, וכל זאת באופן עצמאי וללא הוצאות כספיות מיותרות? כל הפרטים במדריך שלפניכם.
עיצוב פלייר לא מסתכם בבחירת גודל הדף והתמונות. השלב הראשוני, עוד לפני שניגשים למשימת העיצוב עצמה, הוא תכנון אסטרטגי של הפלייר ומחשבה על החוויה אותה יעבור הקורא. כדי לסייע לכם לתכנן את הפלאייר שלכם, הנה כמה שאלות שתידרשו לענות עליהן.
על מנת לעצב בצורה נכונה שתעודד מכירה או יצירת קשר ותתפוס את תשומת ליבו של המתבונן בפלייר, כדאי לשים לב לכמה דברים חשובים – היררכיה וסדר על גבי הפלייר, ויזואליות שכוללת את הגופן, הצבע והגוונים השונים ואלמנט חזותי כמו תמונה או ציור.
הידעתם? כדי לעצב פלייר לבית העסק שלכם אין צורך בהשכרת מעצב גרפי ותשלום של אלפי שקלים. עכשיו, גם אתם יכולים להיות המעצבים הגרפיים של העסק שלכם, ובקלות. בתי-דפוס שונים מאפשרים הדפסת פליירים באופן עצמאי – כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של בית-הדפוס ולהתחיל לעצב את הפלייר שלכם, עם כל הטיפים האפשריים. כדי לעשות זאת בהצלחה – חשוב, כפי שצוין תחילה, לתכנן באופן אסטרטגי את הפלייר לפני שעוברים למשימת העיצוב עצמה. בהצלחה!